2015. április 23., csütörtök

Elegáns MONSOON alkalmi felső UK 8, EUR 36 - Jelenlegi ára: 1 190 Ft

 
 
Eladó egy Monsoon márkájú szép, elegáns alkalmi felső. Én is használtan vettem évekkel ezelőtt, párszor hordtam, azóta csak lóg a szekrényben és most már sajnos kicsi rám.
UK méretezése szerint 8-as, ami 36-osnak felel meg, de mindenképpen nézd meg a mért adatokat!
A színe szép, mély sötétlila, ami fotókon sajnos kicsit kékes árnyalatot kapott: ) Csatoltam egy vaku nélküli képet is. A felső mellrésze húzott és elöl kis masni díszíti a felsőt.  Hátul is mélyen kivágott. A felső végig bélelt, oldalt cipzáros. Az anyaga 51% poliészter, 49% pamut, bélése acetát.
Jó állapotú,  a színe nem fakó.
 
A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, én állom a postát!  
 ***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat és cipőket. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.  
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 1 190 Ft

Az aukció vége: 2015-05-13 13:56
. Elegáns MONSOON alkalmi felső UK 8, EUR 36 - Jelenlegi ára: 1 190 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése